Recent Posts

27 Ekim 2015 Salı

KGBT || Ölümsüz Aşk - Burcu B. Filiz | Yorum ve Ön Okuma

Ünlü Aşk'ın yazarından,
Melis Saygın.
O bir kadın. O bir bodyguard. O bir... psişik!
Melis, uzun yıllardan sonra ilk saha görevini aldığında, başına geleceklerden de, vermesi gereken zor kararlardan da habersizdi. Görevi erkek kılığına girmesi, alkol kokan gece alemlerine dalması ve her türlü fuhus ve seks oyunlarının döndüğü bu yerde, kimliğini deşifre etmeden ipuçlarının izini sürmesi gerekiyordu.
Ta ki...
Toprak Arslan'la yeniden karşılaşana kadar!
Arslan Holding'in yakışıklı ve güçlü sahibi Toprak Arslan için hayat sadece işten ibarettir. Uzun yıllar önce ayrıldığı bodyguard'lık görevinden sonra kendisini ticarete vermiş ve aile şirketlerini ülkenin saylı şirketleri arasına sokmuştur. Fakat yeni bir yatırım için, bir gazinoya ortak olduğundaysa işler hiç beklemediği bir hal almaya başlar. Asla unutamadığı, asla kavuşamadığı kadın yeniden karşısındadır.!
Geçmiş, iki aşık için de geçmişte kalmayacaktır.
Büyülü bir dünyanın kapıları sizler için aralanıyor...
Merhabalar, sevilen bir yazarın kitabının turuyla daha karşınızdayız. Ünlü Aşk'tan sonra eminim herkes bu çifti çok merak etti benim gibi o zaman kitabımızdan azıcık bahsedip yoruma geçelim ne dersiniz?
İlk kitabı okuyanlar bilir kızımızın Toprak'a ne kadar aşık olduğunu. Tam bu kitapta çiftimiz hakkında bir sürü mutlu sahne okuyacağız derken yazar bize ters köşe yapmış söyleyeyim. Kitap ileri ki tarihten başlıyor yani Melis bize yaşanan olayları geçmişe dönüp anlatıyor.
Kitap konu olarak ilkiyle hiç ama hiç benzemiyor hatta bence alakası bile yok ki bu iyi bir şey yine aynı tarz bişey mi okuyacağız diye düşünmedim değil ama öyle olmadı. Kitabımız biraz daha doğaüstü olaylar barındırıyordu hatta bir yerden sonra tamamen kurgunun bunun üzerine olduğunu anlıyorsunuz. Ben değişik şeyler okumayı seviyorum o yüzden bu kısımları daha bir heyecanlı okudum sevdim.
Kitapta çok seveceğiniz ve nefret edeceğiniz karakter mevcut. Özellikle bir tanesi beni o kadar şaşırttı ki resmen şok oldum. Yazar bize başka bir izlenim verirken birden hop ters köşe yapıp beni şaşırtmayı başardı.
Bence kitap tamamen bir macera ve aksiyon kitabıydı.  Soruşturma sahnelerini ayrıca sevdim, kafam karışmadan kim kimmiş tek tek anlayabilmiş olmak beni çok sevindirdi. Yorucu terimler yoktu ve buda güzeldi.
Yan karaktere bayıldım ve eskileri görmek çok ama çok güzeldi.
Kara, bu kıza bay yıl dım tek kelimeyle onu okumak istiyorum ve Sergio adamım ya onu ilk kitapta o kadar çok sevmiştim ki yeniden görmek inanılmaz mutlu etti beni.
Ölümsüz Aşk sımsıcak ve duygusal ama bir o kadar da macera dolu bir hikaye. Benim tek yakındığım konu Melis ve Topark çiftini çok az birlikte okuduk bundan da ziyade Toprak'ı daha çok görmek istedim kitapta. Bu da karakter takıntım dan sanırım.
Yazarın kalemini seviyorum o yüzden kitaplarını da severek takip ediyorum. Yeni yayıneviyle de başarılar diliyorum kendisine ve bir kez daha Kara diyorum ve susuyorum :)
Ön okumaya da bir göz atın diyorum bence :)
Ön Okuma


2 yorum:

  1. Yorum icin tesekkurler sevgili sipsevdi okurum :) Begenmene cok sevindim. Ve bir mujde diyeyim kara ve adonis ile serimiz devam edecek ;)

    YanıtlaSil
  2. Yorum icin tesekkurler sevgili sipsevdi okurum :) Begenmene cok sevindim. Ve bir mujde diyeyim kara ve adonis ile serimiz devam edecek ;)

    YanıtlaSil