Recent Posts

24 Ekim 2015 Cumartesi

Okuma Etkimliği || Elif Yılmaz - Romantik Savaş | Yorum


Birbirinden nefret eden iki insan aynı evde yaşayabilir mi?
 Liz Grayson'ın, ailesiyle İngiltere'ye taşınmayı reddedince, kendine yeni bir ev bulmaktan başka çaresi kalmamıştı. Buraya kadar her şey güzeldi. Esas felaket, bir gram bile sempati beslemeyi reddettiği Christopher Gonzalez'le aynı evi tutmaya karar verdiğinde başlamıştı. 
Onlar artık ev arkadaşıydı!
 Peki, Chris uslanmaz bir çapkınken, umutsuz bir romantik olan Liz ona katlanabilecek miydi? İşte bu konu, tartışmaya açıktı. Romantizm yeteneklerini gösterme sırası şimdi Liz'deydi. 
Savaş başlasın… Ateş! 
"Ben kaybedeceğimi bile bile cepheye yürüyordum. Silahlarım onunkiler kadar iyi değildi. Savaşa 1-0 yenik başlamış olmanın zayıflığı ve yorgunluğu içindeydim; ama bunların hiçbirini bilmiyordum. Keşke birileri beni uyarmış olsaydı."
(Tanıtım Bülteninden)
Sayfa Sayısı: 384
Baskı Yılı: 2015
Dili: Türkçe
Yayınevi: Postiga
Herkese merhaba, yeni bir etkinlik ve yeni bir yorum ile karşınızdayım. 
İlk kitabı okuyanlar bilir, çiftimizin arasında ki ilişki bir iddia ile başlamış ve mutlu sona ulaşmıştı. Romantik Savaş'ta da işte her şey yine bir iddia ile başlıyor. Ama bence olaylar bu sefer daha bir karmaşık ve daha bir heyecanlı.

"Sonuçta aşkta ve savaşta her şey mübahtı ve biz her ikisi için de mübah olan her şeyi yapacaktık.
Bizim savaşımız işte o gece başlamıştı."

Tina ve Steven'ın hikayelerini okurken çok eğlenmiştim ama itiraf ediyorum bence yeni çiftimiz onlardan çok daha iyiydi. Zaten Romantik Oyun'un sonunu okuduğumda aklımda kalan yeni çiftimiz olmuştu. Onlarında kesinlikle hikayesi olmalı diye düşünürken yazar bizi merakta bırakmadı.
Liz ve Christopher'ın hikayesi daha olgun ve daha akıcıydı bence. Özelikle üniversite yıllarında olmaları da kitaba daha bir çekicilik katmış diye düşünüyorum.

Çiftimizin bitmek bilmez kavgaları birbirlerine laf sokmaları inanılmaz eğlenceliydi. Fazla abartılmaması da en çok sevdiğim kısımlardan biri oldu.

"Sonsuza kadar var olacaktık.Sonsuza kadar öfke dolu olacaktık. Yorucu bir süreç olacaktı bu; ama biz yinede sonsuza kadar savaşacaktık."

Çiftimiz aynı evde yaşıyor. bu sebepten ne kadar fazla bir arada olduklarını siz düşünün artık. Birbirleriyle savaş halinde olan iki insanı aynı eve kapatırsanız neler olacağını tahmin etmeye çalışmayın bile diyorum. Nitekim ki en sonunda da saçma bir iddia çıkıyor meydana.

Chris Liz'i fena halde kışkırtır ve en sonunda en çok randevuya çıkan iddiası meydana çıkar. Buraya kadar eğlenceli şeyler okuyoruz ama Liz'in Chris'e olan duygularını anladıktan sonra ki kısımlar biraz daha duygusal ve ben o kısımları çok sevdim.

Yan karakterlerde çok güzeldi bence. Sevdiklerim de vardı sinir olduklarımda tabii.
Tina ve Steven'ı görmek ve onlar içinde bir son yazılması benim çok hoşuma gitti. Yazar çok doğru bir karar vererek hikayeyi havada bırakmamayı başarmış bence.

"Biz büyük küçük tüm savaşları kazandık Liz, Ve hala galibiyetimizi kutluyoruz"

Ben kitabı sevdim hatta ittraf ediyorum ilkinden birazcık daha fazla sevmiş olabilirim. Eğlenceli ve romantik bir şeyler okumak istiyorsanız bence hiç kaçırmayın diyorum. He söylemeden geçemeyeceğim iki kitabın kapak uyumuna tek kelimeyle bayıldım. Harika olmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder